Batůžek poprvé vybalen a jde se na zahradničení

16.10.2012 04:23

Ve Whangarei to bylo úplně báječný, ani se mi odtud nechtlělo, no ale v Russellu jsem slíbila, že dorazím v neděli, tak jsem holt musela. S mým hostitelem, u kterého jsem já a ještě další couchsurfeři pobývali, jsme v sobotu vyrazili na výlet do termálních pramenů. Počasí se střídalo jak splašený, chvilku sluníčko, chvilku déšť... ale když jsi naloženej v horký bublající vodě, tak je ti fuk, že ti prší na hlavu :))) Odpoledne jsem se pak sešla s Lenkou, která tu už několik lež žije a která taky studovala v Pelhřimově na obchodce, takže takový mini srazík na Zélandu :D Zajely jsme se podívat na vodopády a pak k ní domů na véču a vínko, bylo to naprosto super... a procvičily jsme si zase jednou češtinu ;) Večer pak u Stua byl opět dýchánek, jeden z jeho kamarádů chytil velkou rybu, tak navařil a přišel se podělit, báječný...

V neděli dopoledne jsem tedy pobrala krosnu, spacák a nákup jídla, stavila se pro benzín, a vyrazila směr dál na sever. Zvolila jsem delší a klikatější, ale hlavně zajímavější cestu při východním pobřeží, takže úžasný panoramata, no mrkněte na další fotky... picasaweb.google.com/109276288968376937817/CestaNaNovyZeland201213?authuser=0&authkey=Gv1sRgCPP6uPy__svb-AE&feat=directlink

Do holiday parku jsem dorazila odpoledne, ubytovala jsem se a konečně vybalila po týdnu celý batůžek. Bydlím s pěti holkama (UK, Francie) a je tu taky ani nevím kolik kluků, ale taky myslím, že všichni z Británie nebo Francie. Pracujeme 2,5 hodiny denně za ubytování (zahradničíme, uklízíme, natíráme, tak různě co je třeba). V Russellu teď zkouším sehnat placenou práci na odpoledne/večery... uvidíme, jestli to klapne. Kdyby jo, mohla bych tu zůstat celou letní sezónu. Majitelka našeho parku taky říkala, že se mi poptá, tak držte palce ;)

Internet jsem tu ze začátku neměla, ale moc dlouho jsem to nevydržela, takže dneska jsem se odhodlala si připojení zaplatit. Mám to na měsíc za 50 doláčů, no ale hodně omezený data, takže koukat na filmy, ani skajpovat nebudu. Ale aspoň na ten fejsbůk, blog, couchsurfing, zprávy a hledání práce to stačí :) 

Tak papa, zase se někdy přihlásím s novinkama!

—————

Zpět