Jak jsem se usadila v Russellu

19.10.2012 07:31

Je to neuvěřitelný, bydlím a mám práci, potkávám spoustu nových lidí... 

Včera ráno jsem při zahradničení v dešti měla docela depku... desítky odeslaných mejlů a poptávání se po práci ve městečku, a pořád se nikdo neozývá. Už jsem poslala žádost i místní vinici, která shání pár lidí (ale spíš chlapů asi). Když jsem skončila svojí 2,5hodinovku v parku, měla jsem tak náladu akorát na to, abych zalezla do pelechu. Pak ale najednou zazvonil mobil... a nějaká pani mě chce za dvě hodiny vidět v Russellu a jestli bych u nich chtěla nastoupit v kavárně. No jasně že chtěla! Rychlá sprcha, nějakej toast, a s roztřesenýma rukama (klasika, kdo mě zná, ví, jak na mě působí nedostatek cukru... musím pořídit po výplatě zásoby čokolády ;)) valím do městečka. Paní majitelka je strašně příjemná, taková malinkatá, ani ji přes bar není vidět. Po 15 minutách jsme se dohodly, že přijdu v pátek na zaučení a od soboty už pěkně budu pracovat.

A tak jsem se dneska zaučovala. Mám hlavu plnou kafe (proboha, proč je tolik druhů, když je prostě stejně ve všem jen kafe a mlíko, tssss...), snažím se zpracovat systém, který mají zavedený mezi barem a kuchyní... no každopádně mi řekli, abych zítra přišla, tak snad jsem své nové kolegy moc nevyděsila :))) Nic jsem nerozbila ani nerozlila, domorodci se na mě chodili celé dopoledne koukat a klást zvědavé otázky, kdo jsem, odkud, a proč jsem přijela na Nový Zéland atp., všichni strašně přátelští, no snad jim to chvíli vydrží a odpustí mi případné chyby v objednávkách :D

V Parku jsem si dneska odpracovala víc hodin, takže zítra budu jen v kavárně a nemusím pospíchat zpátky domů. Očekávají se totiž v Russellu velké davy lidí, je tady nějaká víkendová akce a navíc je v pondělí státní svátek... takže lidi vyráží do přírody na prodloužený víkend. 

No, a abych nezapomněla zmínit, díky místním dvěma Čecho-domorodcům jsem už oslavila novou práci, kecali jsme a popíjeli až do noci... (ochutnala jsem nějaký mušle, co jsem neznala, hřebenatky nebo co to bylo - a byla to luxusní mňamka) - a špatně se mi ráno do tý nový práce vstávalo ;)

A zítra večer snad přijede Lenka z Whangarei s kemoškou, tak jim to tady Kiwíkům trochu zaplevelíme češtinou :D

—————

Zpět