Jak se hubne U Tlustlýho Velblouda

02.11.2012 00:41

Poslední dva dny v Russellu jsem strávila pěkně relaxačně, v pátek večer luxusní grilovačka s Mari a Dari, v sobotu jsem vůbec nepracovala, pže jsem si nadělala hodiny dopředu, takže jsme s Dari a její kamarádkou vyrazily na výlet do Kerikeri. Původně jsem plánovala strávit víc času v Kerikeri a pak v Paihia, ale nakonec z toho byla jen výstava v Kerikeri (celá výstava růžová, na podporu léčby rakoviny prsu) a taky trochu nakupování. Kamarádka Dariny s sebou totiž vzala dítě... a tak to byl den se tříletým děckem v mým autě... no prostě v Paihia už jsme se ani nezastavily :D :D :D

V neděli jsem odpracovala poslední hodiny v parku a odpoledne si sbalila batůžek a vyrazila do Whangarei. Bydlení mám moc pěkný, kousek od centra města a zároveň je to v lese. Bydlím u Lenky (Češka), která mi sehnala i tu práci v café, a její dcery Aničky. Jsme tu obklopené kočkama, což je hodně uklidňující - možná až moc, protože se mi tu pořád chce spát ;)

V pondělí jsem šla poprvý do práce, a byl to mazec, naprostej fičák... Nebyl tam šéf a já přišla v poledne, kdy začínají ve Fat Camelu (Tlustý Velbloud) obědy, takže jsem dostala asi 10 minutový vysvětlení co a jak, a už se do tří hodin odpoledne nezastavila, nenapila, nevyčůrala... Ale dobrý pocit se po práci dostavil, to prostředí se mi moc líbí. Druhý den jsem si prošla jak polední tak večerní směnou, dopoledne ještě navíc kávovým školením, dozvěděla se další spoustu věcí o tom, jak se co v týhle restauraci dělá, a když jsme skončili v deset večer, byla jsem totálně unavená. Došla jsem domů, ani se nenajedla a odpadla do pelíšku. Třetí den byl taky dlouhý, ale už pocitově zase dobrý. Navíc jsem během dne trochu jedla, tak se mi obnovily síly :) No, každopádně, když budu mít směny každý den, budu za tři měsíce naprosto hubená :D  

Teď mám volný den a hrozně jsem chtěla vyrazit na nějakou turistiku... místo toho jsem spala víc než půl dne, něco uvařila a už jsem zase nalomená tak akorát na tu postel :D ...takže pochod se odkládá (snad na neděli, kdy bych měla mít volno) a sbírám síly na pobíhání po place, braní objednávek v kiwi-angličtině, mytí nádobí, krájení zeleniny, dělání falafelů, a hlavně na ty moje kávový kouzla (nenávidím Flat White - aaaaaah, nikdy neudělám to mlíko dokonale, grrrh)... 

Přestože se mi na novým místě moc líbí, jak bydlení, tak i práce, sílí ve mně pocit, že mám přistřižený křídla... ale vím, že když budu aspoň do konce ledna makat jak šroub, za odměnu pak budu moct bez starostí cestovat třeba půl roku, a to je velká motivace. Mým cílem je vydělat zpátky peníze, co jsem zaplatila za letenku, pojištění, auto... a vydělat na cesty po Zélandu a Asii, a samozřejmě na letenku zpět do Evropy. Snad to klapne a brzy budu zase s méďou a modrým drakem svobodně brázdit tyhle ostrovy ;)

—————

Zpět