Makám, až ze mě leje... a to doslova!

23.12.2012 05:27

Vím, že už jsem nenapsala nic na blog asi měsíc, ale ono není tolik o čem psát. No, projdu teď pěkně fotky a zkusím něco vypotit, abyste věděli, co tady vlastně dělám ;)

Zpátky k titulku: makám, až ze mě leje.. a to doslova! A to teda vážně. Předvánoční období se tady vyznačuje nejenom mega-návaly hladových lidí u nás v café, ale taky teplotami nad 25 st. a téměř stoprocentní vlhkostí vzduchu. A zkuste si pracovní dobu poletovat v blízkosti myčky nádobí, pečící trouby a topících ledniček... masakr. Ale má to pozitivní výstup: padá ze mě sukně, v pase mi ubylo snad 10 cm :D

Tohle je fotka z narozenin Idana (mýho šéfa) a Magdy (servírka z vedlejší restaurace). Dali jsme si po práci dortík ;)

 

Naštěstí mám volný neděle, takže občas vypadnu někam ven. Vyrazila jsem znovu k vodopádům, paráda, udělala jsem i takový malý pěší okruh, svítíčko slunilo, krása.

No a taky jsem vyrazila na pobřeží Tutukaka. Nádherný pláže, výhledy na oceán... akorát ta voda ještě byla studená, takže jsem si jen tak ráchala nožky. Domorodci se už ale koupou, asi jsou otužilejší. A nebo mají neoprény ;)

Dala jsem si pětihodinovou procházku do Whananaki po pobřežní stezce. Bylo to báječný, trochu jsem si sice spálila nos, ale stálo to za to.

A tahle kytárka, to je moje nová společnice na cesty. A není to kytara, ale guitalele - tedy velikost jako ukulele, ale má šest strun, takže na to můžu hrát normálně kytarový akordy. (je laděná stejně jako ukulele, kdyby to náhodou někdo chtěl vědět). Zvažovala jsem asi týden, jestli koupit, ale nakonec múza zvítězila a 200 doláčů zůstalo v obchodě s hudebními nástroji. A tak si brnkám a možná lezu sousedům na nervy :D

Jahůdky v čokoládě, to byla dámská jízda na zahrádce s Lenkou a Aničkou. Mňam!

Subtropický deštíky mě tu baví, ty kapky jsou takový nějaký jiný nebo co...

Tohle tady v různých velikostech pobývá v přírodě... pakobylka nebo strašilka, co já vím, vypadá to rozhodně jako klacík a na kytce si toho člověk vůbec nevšimne. Prý tu mají obrovský exempláře!

 

Taky jsem zažila svoji první bazénovou/pivní párty, bylo to super... a navíc, poctivě sbírám pivní víčka pro Tomáše, pomalu, ale jistě :)

Každý den chodím do práce podél řeky a kolem mariny, tihle ptícové vypadají, jako když si ve větru suší křídla... a nebo cvičí pilates... tak jsem jednoho vyfotila, hezky se na ně kouká.

Jednou jsme s holkama vyrazily na suši obídek, mňamka ;) Uklidnilo mi to moje pocuchaný nervy z práce, občas to jídlo prostě fakt pomáhá...

Tak tahle krasavice (nebo krasavec, netuším) se promenádovala kolem mýho pokoje, Lenka ji nakonec vykázala ven z baráku. Docela macík, vedle ní jsou vidět klíče od auta.

Začal advent a tady žádná vánoční atmosféra, nic... tak jsem si vyrobila z dostupných zdrojů "adventní věnec". Holt v období kopretin a jahod, co byste chtěli, žejo :D

A trochu české tradice... upekla jsem aspoň linecký. No, první várka se připálila, takže vypadalo jako kakaový, ale ani Aničce ani Lence to nevadilo a cukroví zmizelo ještě v den upečení. Takže ještě před svátky peču znovu :)

Příště budu hlásit, jak jsem prožila Vánoce během léta... Zdarec!

—————

Zpět