Moje léto ve Whangarei končí... cesta kolem NZ začíná!

26.01.2013 06:03

Je tady konec ledna, na účtě naspořeno (snad) dost doláčů na benzín a jídlo, za pár dní vyrážím na dva a půl měsíce na cestu kolem Zélandu :) Tady ještě několik krásných zážitků z letního Whangarei...

Kytičky všude kvetou jak o život, no je tu léto, navíc subtropy... barvy nádherný... člověk tu vidí i kýti, který jsou v Evropě hroooozně drahý... a tady přitom rostou jen tak v buši nebo kolem silnic.

Konečně to vyšlo... dostala jsem den volna a bylo pěkný počasí. Vyrazila jsem tedy na Mt. Manaia, kterou jsem si chtěla vyšlápnout už od října, kdy jsem ty skály poprvý uviděla přes vodu po cestě na sever.

Místo je to magický, navíc spojený s Maorskými příběhy... tři kmeny předků spolu bojovaly tak dlouho až se spřátelily... no a ty skály reprezentují konkrétní postavy z těhle legend.

Krásný výhledy na všechny strany :) Výšlap je to asi hoďku a půl nahoru, dolů to jde rychlejc. Člověk ani nepotřebuje klobouk, protože trasa vede lesem. Stačí s sebou dostatek vody a jabko ;)

A výhled směrem k Whangarei... Nevím, jestli je to v malým rozlišení dostatečně vidět... ale tam uprostřed vody je písečná duna, kde zrovna probíhala párty... no, není to super? Lidi prostě vezmou čluny a dojedou si udělat mejdan na ostrůvek :D Byla tam muzika, grilovačka... některý místa při odlivu ožívají víc než obvykle.

Prostě jsem neodolala, byl zrovna den prvního kola historicky první přímé volby českého prezidenta... vzala jsem si s sebou vlajku a požádala kolemběžícího domorodce, aby mě na Mt. Manaia vyfotil. Za svou ochotu dostal přednášku o tom, že ve středu Evropy je Česko a že tam máme dokonce i prezidenta ;)

Rozloučení s Mt. Manaia. Byla to luxusní procházka!

Ibyšek... nešlo nevyfotit. Počasí jim tady přeje.

Tohle je Whale Bay, kam jsme se s holkama vyrazily vykoupat. To byl taky luxusáckej den, koupačka, sluníčko, pivečko... no i knížku jsem si s sebou vzala... ale tradičně jsem na druhý stránce usnula. Spokojené šumění oceánu je prostě nejefektivnější ukolíbavka, funguje nejlíp na světě!

Ano, musím přece sbírat ty víčka pro Toma a Míšu, žejo... jinak bych to ani snad nepila, jasně... ;)

Ještě zásadní fotka spolubydlícího kocoura, který stejně jako náš českej Micík miluje krabice a schovky všeho druhu :D

A krásný letní západ slunce nad Whangarei...

No, a dneska už jsem šperkovala autíčko, vybavila záclonkama, který na noc vytvoří "vnitřní stan", a rozvrhla, kam co budu dávat... a taky jsem vozítko trochu umyla ;)

Příště už se ozvu z cesty kolem Zélandu ;) Do půlky února plánuju prozkoumávat Severní ostrov, potom se přesunu na Jižák, kde zůstanu až do konce března. Pak se budu vracet opět do Whangarei do Tlustýho Velblouda, protože prostě asi stárnu nebo co, a už se mi nechce hledat nová práce a noví kamarádi... a tak proto :D

Tož zdarec!

—————

Zpět