Prvních 200 km - já, méďa a modrej drak

12.10.2012 12:06

První větší cesta novým autíkem dopadla na výbornou. Právě jsem dorazila do Whangarei, kde mě hostí přes CouchSurfing skvělej chlapík, jsou tu zrovna další dvě surferky, jedna z Francie a jedna z Holandska. Spolu s dalšími přáteli našeho hostitele popíjíme pivko, koukáme na fotky z latinský Ameriky a posloucháme muziku - super páteční večer. 

Po cestě jsem dělala spoustu zastávek, nejprve jen, abych si odpočinula od řízení vlevo, později už hlavně kvůli kochání se přírodou. Je to tu fakt paráda. A to počasí dneska!!!! Azuro, sluníčko, luxusáda... No ale zítra už prý hezky nebude... tak uvidíme. Zůstanu ve Whangarei do neděle, pak se přesunu do Russellu, který už není moc daleko.

Tady jsou teda už nějaký ty fotky.... picasaweb.google.com/109276288968376937817/CestaNaNovyZeland201213?authuser=0&authkey=Gv1sRgCPP6uPy__svb-AE&feat=directlink

Silnice jsou tu krásný, stěrače už tak často nestírají, levá ruka už zůstává na řadící páce, do auta jsem načerpala správný benzín, nakoupila nějaký jídlo... do auta nainstalovala méďu... a za chvilku půjdu do pelíšku (tentokrát skutečná postel!). Zítra brzy vstáváme na zeleninový trh... ;)

Jméno auto ještě nedostalo, ale jede jako drak, takže zatím je to prostě modrej drak. Papa

—————

Zpět