Rolničky, rolničky...

04.01.2013 02:13

Vánoce a Nový rok úspěšně za námi, další super rok plný zážitků začíná! Tak jen malé ohlédnutí, jaký ten závěr roku tady na Zélandu byl...

Před Vánoci jsem tedy upekla aspoň nějaký to linecký, když už tady je léto a advent se tady neslaví... Bylo dobrý, část snědly holky doma, část jsem vzala s sebou na setkání CouchSurferů, kde taky zmizelo z talíře do 10 minut :)

Tohle je můj nejoblíbenější novozélandský strom. Je plný modrých zvonků, a když si pod něj sednete a fouká vítr, padají vám zvonečky na hlavu, což je fakt dobrý :D Jeden roste u mariny po cestě do práce, tak se tam kochám každý den.

Takovouhle mňamózní véču připravila Lenka doma. Vánoční večeři jsme měly s holkama už 23. prosince, protože na další dva dny jsem mířila na pláž.

Vánoční sraz CouchSurferů, kteří cestují sólo a zrovna křižují oblast Northland. Nevím jak je to možný, ale sešly jsme se samý ženský... Dům byl sice na pláži, ale dorazil sem cyklon, takže oba dny se venku čerti ženili, vichr a liják, takže jsme si tý pláže moc neužily :D

Zato jsme si užily dobrýho jídla, hlavně toho, co holky vylovily z moře těsně před tím, než jsem na akci dorazila.

Na mejdanu byl i skutečný stromeček, juchůůů... a pod ním samozřejmě dárečky :) Každý jsme přivezl jeden dárek, a jiný si odvezl. Paráda.

A další mořské potvory, těm nahoře se myslím u nás říká slávky, těm dole tady na NZ říkají Pipi. Jíst se to dá, ale ryba to nejni :D

Hostitelka nám taky připravila typický novozélandský dezert - Pavlova. Je to korpus ze sněhu, super sladký, navrchu šlehačka a posypaný ovocem. Mně nejvíc chutnal právě ten vršek, tak jsem ho pěkně vyfotila...

Po mejdanu jsem se vrátila domů a tam na mě taky čekal pod stromečkem dáreček...

...tabulka čokolády určená pro mojí KPZetku (krabičku poslední záchrany).

A tahle fotka je už z Nového roku. Mezi Vánoci a Novým rokem jsem totiž jen pracovala a pracovala, dvojitý směny a šílenej frmol, takže žádný fotky ani extra zážitky. Tady nás vyfotila Lenka na pláži v Oakuře, daly jsme si s Aničkou pěkně nanuka, sluníčko svítilo a bylo krásně teplo. 

Nový rok byl luxusně vydařený den. Vyrazily jsme totiž na pláž za Oakuru, kde v letním domku pobývá další Češka - Lenka, která chodila taky na pelhřimovskou obchodku, a která taky žije ve Whangarei ;) Strávily jsme tam celý den a byla to paráda. Léni manžel nás dokonce vzal na člunu na ryby, takže zážitek! Chytla jsem pidi-rybičku, musela zpátky do vody, chudinka, teď si pluje s propíchnutou pusinou kvůli mně...

Foto: Lenka Mason (Pure NZ)

No a nebyla bych to správnej tůrista, kdybych se nechtěla vyfotit na červeným traktůrku, který tahá čluny k vodě, žejo... takže hurá vstříc zářným zítřkům... :D

PS: Pomalu plánuju svá další dobrodružství. U Tlustýho Velblouda končím na konci ledna a pak pofrčím směrem na jih. Zatím mám štěstí s CouchSurfingem, našla jsem už hostitele v Taupu, New Plymouthu a taky ve Wellingtonu. Už se na to všechno samozřejmě těším, ale na druhou stranu taky doufám, že mě ještě čekají krásné necelé čtyři týdny ve Whangarei ;)

 

—————

Zpět