Stěrače stírají... a stírají... na každý křižovatce

11.10.2012 06:52

Tak jsem pořídila auto... snad mě bude pěkně vozit celý rok. Je to Toyota Corolla G Touring (kombík) z roku 95, vypadá pěkně, zvuk taky dobrej, shnilý to neni, snad mě nic nepřekvapí. No, samozřejmě jsem tedy už dneska řídila po Aucklandu, což rozhodně byl zážitek. Mám nakonec manuál, ne automat, takže jsem si nemusela zvykat na novou věc, ale blinkry a stěrače jsou opačně, takže vždycky když chci zabočit, začnou místo blinkrů pracovat stěrače... fakt na palici. A taky se pořád třískám pravou rukou do dveří, když chci rychle přeřadit (jasně, páka je na levý straně, chjo...). Jo, rychlosti jsou stejně jak v Evropě (ne zrcadlově, tatíček měl pravdu, kamarád kecal). Mám tam taky rádio a CD přehrávač, takže provedu průzkum rozhlasového trhu na NZ :)))

Taky jsou pro jistotu zakoupila pojištění, kdybych někomu něco nabořila. Mám to včetně asistenční služby, tak snad to tady ten rok uřídím. Pořídila jsem i lékárničku (přestože pojištění ani lékárnička tu nejsou povinný, což je pro Evropana překvápko).

Trochu mi třeští hlava z těch všech dojmů zase, ale snad už to mám všechno zařízený a další investice už nebudou. Už jen ten benzín zítra ráno načerpám a frrrrrnk na sever. Už se těším až vypadnu z Aucklandu, jen parkování mi dneska trvalo 20 minut, no fuj...

Zítra chci vyrazit do Whangarei, asi budu zase CouchSurfovat, a když to neklapne, můžu přespat v autě. No a v neděli mě už očekávají v Russelu, už se těším, až si tam pěkně vybalím batůžek :)

Autíčko zatím nemá jméno, dostane ho až dorazím do Russellu, podle toho jak se předvede během cesty, je to asi 250 km... tak uvidíme. Teď ještě aby to počasí vydrželo, dneska bylo úplně krásně, sluníčko mi svítilo na cestu, krása.

Teď jdu na nějakou helloweenskou show nebo co, s naší CS hostitelkou, papa.

Po cestě na sever se budu hlásit na facebooku průběžně, když najdu McDonalda s internetem ;)

Konec hlášení.

—————

Zpět