Trošku adrenalinu... změna je život... stěhuju se do Whangarei ;)

25.10.2012 08:39

No, kde začít, čeká mě velká změna... přestože jsem plánovala zůstat v Russellu přes celou sezónu, zatím jsem nesehnala práci na plný úvazek, v tý kavárně to je jen spíš na víkendy a svátky... no, prostě se o víkendu budu stěhovat do Whangarei. 

Lenka s Lenkou minulý víkend přijely za mnou na venkov, zapily jsme přátelství, a podařilo se jim převrátit moje plány vzhůru nohama :D Lenka číslo dvě se mi po víkendu ozvala, že její známý hledá obsluhu do kavárny a že bych mohla dočasně bydlet u ní... A tak jsem frčela v úterý na pohovor, vyfasovat od Lenky klíče od domu, ... a je to. Tenhle víkend dokroutím směny v Orongo Bay a šupem do města. Budu teda od neděle bydlet se dvěma kočenama (Lenka a Anička), černým kocourem a mourovatou kočičkou (už jsme se skamarádili, zvířátka mě zřejmě odsouhlasila).

Včera jsem si taky uvědomila, že jsem to tady v okolí Russellu ani pořádně nepročmuchala, tak jsem vyrazila na procházku při západu slunce, a dneska jsem si dala asi 15 km pochod, abych si pročistila hlavu. Došla jsem až na Long Beach (Oneroa Bay), a pak ještě do Tapeka Pt. Foťák mám plný... jen to zeditovat ;) A tak si tady ty poslední dny snažím užívat. 

Zítra večer zapijeme s Dari a Mari víkend, v sobotu snad ještě vyrazíme do Kerikeri a Paihia (prostě jsem to tady vůbec za ty dva týdny nestihla!!!) a můžu odfrčet zpátky do civilizace. Whangarei je takový "Pelhřimov" - je tam všechno, ale není to velkoměsto ;) No, a hlavně: je tam dost práce ;)

—————

Zpět